torstai 7. helmikuuta 2013

Stressi, paniikki

Tämä viikko on mennyt kyllä todella hyvin. Onkohan blogin ansiota, että jaksan todella panostaa? En tiedä mistä johtuu, mutta oon tyytyväinen. En vielä iloinen enkä ylpeä itsestäni, mutta tyytyväinen. Joo, olen mä. Kyllä mä saan olla, saanhan?

Ehkä joskus itsestänikin jotain kuvaa. Ehkä sitten kun näytän noin hyvältä...


Salilla siis huhkin niin täysillä, että nyt oon aivan jumissa. Järkevää tai ei mutta tää tunne kun jokanen lihas on jumissa... Jotain niin parasta. Mutta siis joka tapauksessa, tyytyväinen oon siihen että kuntopyörällä ylitin itteni. Se laite laskeskeli siinä että kymmenen minuutin polkemisella kuluttaisin noin 60kcal mutta päätin siinä hammasta purren että parempaan on päästävä. Kymmenessä minuutissa sitten karistin 74kcal! Huh.




Muuten noita kaloreita en oo vielä alkanut laskemaan/listaamaan, koska viimeksi kun niitä listailin niin aika tavalla ahdistuin kun ne luvut tuntu täyttävän mun pään. Ehkä pikkuhiljaa jos jonkun hyvän tavan keksin siihen. Jonkun etten jää kiinni, kirja tai vihko tai joku muu konkreettinen voi päätyä vääriin käsiin ja se ei ole sallittua... Ideoita? Kännykkään, koneelle?

Ja aiheesta kouluun. Huomenna sitten olisikin tämän kevään ensimmäinen yo-koe: äidinkielen tekstitaito! Olen jotenkin varma että feilaan siinä jotain... Sen jälkeen sitten varmaan salille tyhjentämään päätä, postailua luultavasti tulee siis myös huomenna. Katsellaan.

Tervetuloa ensimmäiset lukijat! Ihanaa, että joku jaksaa mun tekstejäni lukea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida!