maanantai 4. helmikuuta 2013

Menneisyyttä, nykyhetkeä, tulevaisuutta

Otsikon mukaisesti siis kerron erittäin lyhyesti ja tiivistettynä itsestäni ja tästä blogista tässä ensimmäisessä postauksessa.

Ennen en siis ole blogia pitänyt, mutta aattelin sen auttavan itseäni eteenpäin tavoitteideni saavuttamisessa. Blogissa tullaan siis seuraamaan syömisiäni, liikkumistani, (toivottavasti) kilojen karistamista ja lopulta tavoitteeseen pääsemistä! Luvassa ei kuitenkaan oo pelkkiä lukuja, vaan sekaan mahtuu erinäistä pohdintaa aiheesta ja ehkä ohikin aiheen. Monipuolisesti siis kaikkea laihduttamiseen ja siitä syntyviin ajatuksiin liittyvää.

Omaa historiaani nyt jonkin verran.
Yläkoulussa mun pahin vihollinen oli terkkari. Se vahti ja kyttäs mun paino- ja pituuskäyriä ja seurasi ruokalassa mitä lautaselleni laitan ja kuinka paljon.
Terkkarin pahin vihollinen olin minä. Typerä teini joka ei myönnä laihduttavansa, hymyilee vaan ja nyökyttelee ymmärtäväisesti ja lupaa muuttaa tapojaan, vaikka mitään muutosta ei tapahdu.
En kuitenkaan koskaan jäänyt "kunnolla" kiinni. En siis koskaan mihinkään hoitoon asti joutunut.
Harrastuksen parissa huomattiin myös muutoksia mun painossa ja huolestunut/vihanen vetäjä soitti mun äidille että jos tällanen peli jatkuu niin harrastustoiminta mun kohdallani loppuu. Kuitenkin aina esitin ite järkyttynyttä, kuin en tietäis mitä on meneillään ja lupasin hoitaa itseni heti kuntoon.

Olen aina ollut hoikka/normaalivartaloinen. Yläkoulussa mun olo oli ihanan kevyt, olin silloin pienimmilläni. Haluan sen takaisin. Haluan olla taas yhtä vahva kuin olin silloin.
Itsekuri, voima, arvostukseni itteeni kohtaan... Se kaikki on hiipunut johonkin. Mut aion saada ne takasin. Keinolla millä hyvänsä aion päästä tavoitteeseeni.

Ei tää voi enää jatkua näin. En voi enää ettiä syitä miksi annoin itteni päästä tähän kuntoon. Syy olen minä ja vain minä voin tehdä muutoksen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida!