maanantai 11. helmikuuta 2013

Löysäilypäivä

Saan kai itselleni sallia yhden tällasen löysemmän päivän. Laiska.
Vaakaa siis edelleen kaipailen, josko sen tässä ihan mielellään lähipäivinä hommaisin koska en ihan luota tohon meiän muakin vanhempaan vempeleeseen.

No, tänään oon tehnyt siis treeniä kotona ja aion lähteä vielä pyöräilemään/kävelemään, miten nyt tuolla lumen keskellä eteenpäin pääsee.
Kotona treenaaminen ei kyl oikeen ole se mun juttu, koska meillä on suunnilleen koko ajan äiti kotona ja en tiiä, jotenkin ahdistais jos joku näkis että treenaan täällä omassa huoneessani tms. Se ei saa alkaa epäillä mitään, ei nyt kun ollaan päästy hyvään vauhtiin. Sillon tällön mulla siis on mahdollisuus painaa menemään tossa olkkarissa kun olen yksin kotona. Ootan jo innolla sitä kun muutan pois kotoa tai että saan yksin hengata K:n kämpillä.




Ruotsin kuuntelukoe meni ihan semihyvin mun mittapuullani, mitä nyt tota viiden jälkeen julkastua monivalintojen oikeeta riviä katoin. Ja jos kirjallinen osuuskin menis vielä hyvin niin jeee!

Ja sitten perjantaina nään vihdoin K:n. Saadaan pitkästä aikaa viettää laatuaikaa yhdessä, kun se on taas joutunut olemaan viime viikonlopun siellä armeijassa. Mutta tää edellyttää sitä etten mene abiristeilylle. Periaatteessahan se ois hienoa; ei juomista, ei rahankulutusta, ei mitään överisyömistä buffetissa..! Säästyt ainakin miljoonalta kalorilta ja siltä että tili näyttää nollaa! Tiedän kyllä että kaverit suuttuu mulle todella paljon. En oo vielä kertonut niille että oon ajatellu tosissani jääväni pois sieltä. Apua.


Mulla on niin ikävä K:ta. Se saa mun olon tuntumaan hyvältä ja tiedän että se rakastaa mua tapahtu mitä hyvänsä. Silti tuntuu etten oo sille tällasena tarpeeksi hyvä. Se ansaitsee kauniin, vahvan, laihan naisen. Ja mä aion antaa sen sille.


Syömisetkin on pysynyt kurissa edelleen ja oon koittanu ottaa myös sen runsaamman vedenjuonnin rutiiniksi. No tähän alkuun oon juonut desimitasta että tiedän miten paljon sitä juon, ihan hyvin on ainaki mulla toi taktiikka toiminu!

Aamupala: all bran -muroja, paahtoleipä kalkkunalla
Päivällinen: bataattimuusia, lohta, raejuustoa (yhteensä noin nyrkin kokoinen annos)
Vielä illalliseksi jotain. Ja iltapala - en tiedä, katsotaan nyt syönkö vaiko enkö.



Painoa sitten päivittelen myös jahka sen vaa'an saan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida!