lauantai 2. maaliskuuta 2013

Uuteen nousuun

Taas on ollu tällanen sopimaton tauko. Olen ollut pitkälti koko ajan K:n luona, koska se tuli pois armeijasta. Otti siis lykkäyksen terveydellisistä syistä ja silleesti, ei siitä sen enempää. Eli siis koneella oleminen on vähän jäänyt kun kone ja minä ollaan oltu eri osoitteissa ja oon lähinnä koko ajan K:n kanssa. Kuulostipa parisuhdepeikolta... No, joka tapauksessa pyrin nyt tästä lähin postailemaan useemmin!

Lähiaikoina oon antanut itteni taas vähä lipsua. Oon totaalisesti nyt kadottanut sen mun kuntosaliavaimen enkä siis pääse sinne kuntosalin puolelle ilman sitä, jumppiin kyllä pääsis mutta arvatkaa vaan oonko jaksanu käydä. Kirjotuksetki jatkuu pian ja on niin paljon luettavaa ettei aika tunnu riittävän..




Syömiset on kuitenkin ollut ihan ok, K haluais koko ajan hakea mäkistä tai hesestä tai jostain grilliltä ruokaa mutta mä oon laittanu vastaan vetoomalla rahaan, joka muuten alkaa olee tiukoilla nyt kun K joutuu maksaa vuokransa taas itte eikä meistä kumpikaan oo vielä töissä. Eli järkipuheella se on taipunut syömään ihan normaalia kotiruokaa mun kanssa, saavutus sekin ettei mätetä jotain kaloripommeja ja maata sohvalla koko päivää.

Eilen söin aamupalaksi kulhon All Bran Plus -muroja, niissä on ilmeisesti vähemmän kaloreita kun siinä Regular-versiossa ja enemmän kuitua. Sehän on hyvä asia, ei tule nälkä niin nopeesti ja jaksaa pidemmälle sen yhden kulhollisen voimalla.
Päiväruuaksi kaksi tortillaa (onneks äiti oli ostanut niitä pienemmän kokosia lettusia), koitin laittaa väliin kaikkea kevyttä, vähän kanaa, paljon salaattia ja kurkkua ja muuta.
Iltapalaksi vielä yksi tortilla kylmänä elikö wrap?
Tänään en oo syöny vielä mitään, mutta kunhan toi K tuolta heräis joskus ni varmaan laitan meille jotain pientä.

Vedenjuonti on onnistunut jossain määrin. Piti yrittää sitä 2 litraa päivässä, mutta toistaseksi oon pysynyt siinä litran hujakoilla.



Tsempata siis täytyis nyt.
Ja armottomalla vauhdilla pitäis saada kiloja karisemaan, kesä on kohta täällä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida!